Mangfoldig teknologibruk i møte med tekst - hvordan ivareta elever med dysleksi i klasserommet? | www.statped.no

Mangfoldig teknologibruk i møte med tekst - hvordan ivareta elever med dysleksi i klasserommet?

Mangfoldig teknologibruk i møte med tekst - hvordan ivareta elever med dysleksi i klasserommet?

Praktisk videoforelesning med konkrete eksempler på lese- og skrivestøtte.

Fakta om video

Kategori: Språk/tale, Dysleksi, Småtrinnet (1.-4.), Mellomtrinnet (5.-7.), Ungdomstrinnet, Videregående, Videoforelesning

Vidar Waaler, spesialpedagogisk rådgiver, Dysleksi Norge og Vigdis Lothe Waaler, spesialpedagogisk koordinator, Rustad skole. Videoforelesning fra SPOT-konferansen 2020.

Fant du det du lette etter?

0/250
0/250

Takk for din tilbakemelding!